20.12 (Agnäs härmar Såfia jajjamensan!)

Hej!
Såg New Moon idag tillsammans med Ellen, Torun, Linn, Sofia, Jenny, Georgia och Astrid. Jag vill verkligen inte vara en twilightidiot men jag förstår inte hur jag skall kunna låta bli? Okej, det där lät idiotiskt. Men på riktigt..

Filmen var i alla fall enligt min åsikt väldigt bra. Bättre än twilight. Men nu måste jag plugga svenska. Fy fanken vilket onödigt inlägg ;)



Och så bjuder vi lite på oss själva :)

/Agnes

(Spotify räddade mig lite idag vid min läxläsning, bara så att ni vet)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tur för dig att du är så söt!

2009-11-23 @ 14:11:26
URL: http://dettrorjag.blogg.se/
Postat av: linn

spotify räddar mig alltid!

2009-11-25 @ 20:12:03
Postat av: ellen

du glömde mig:) söta o bästa agnes!

2010-01-20 @ 19:44:53
Postat av: Agnes är bäst!

Förlåt Ellen! Jösses!

2010-01-23 @ 11:02:44
URL: http://awishforsomethingmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0