Liz on top of the world.

Hej.
Idag var jag på biblioteket med Linn. Jag lånade massor av noter till filmmusik (Harry Potter and the chamber of secrets, Harry Potter and the prisoner of Azkaban, Harry Potter and the half blood prince, Titanic  och Twilight), några böcker (Alice's adventures in Wonderland och Through the looking-glass, båda skrivna av Lewis Carrol, Ginnys rike av Philip Pullman och Deeper av Roderick Gordon & Brian Williams) samt en skiva (Lykke Li - Youth Novels). Det blev ganska tungt att bära.

Men sedan åt vi lunch på husaren, och det var trevligt. Och jag slapp bära min påse med böcker..

Förresten har jag tagit lite bilder de senaste dagarna, inget bra eller så, men det kanske speglar lite vad jag gjort (Förresten är alla bilder länkade till Pride and Prejudice soundtracket på Spotify):

Den här är visserligen inte från de senaste dagarna, men jag ville ladda upp en bild på Jasper i alla fall. Han var ju trots all väldigt söt (för de som inte vet har han flyttat, han skall tränas till att bli ledarhund)


Eftersom att jag varken orkade eller hann sätta upp mitt stativ, samt att ett elakt träd täckte en del av himlen blev bilden inte så bra. Månen var dock väldigt, väldigt fin den kvällen.




En dag. Någon gång.



GODIS! Jag bröt mitt godisförbud på påsk. Hoppsan sa.



Och en dag träffade jag Mina och Torun. Det var trevligt. Vi är väldigt bra på att sjunga Harry Potter sången jag laddade upp för några dagar sedan. Ungefär supergrymma.





Något som jag inte vet vad det är. Fast jag tror det var på kvällen efter att jag träffat Mina och Torun. Så var det nog.




Och plötsligt blev det ungefär.... ledsamt? utan anledning.

Kram. Jag är värdelös på att skapa sammanhängande inlägg. Hoppas att ni ser det som en bra sak. Det gör inte jag.

P.s Jag lyssnar inte på hög musik. Nästan aldrig. Det skulle vara hemskt att förlora hörseln. Soundtracket till Pride and Prejudice kan dock få döda mina öron hur mycket det än vill. För det är fantastiskt. För det är frihet. Förresten är alla bilder länkade till det på Spotify D.s

P.s 2 Jag är bra - ja, jag skulle nog nästan våga säga bäst - på att titta på extramaterial till filmer. Jag vill jobba som extramaterialstittare när jag blir stor. D.s

P.s 3 Jag skall klippa mig imorgon. Onödig information. Puss. D.s

Kommentarer
Postat av: mina the gangsta fellah

ska du klippa dig kort kort eller bara lite? puss!!!

2010-04-07 @ 14:10:37
Postat av: linn

FLER osammanhängande inlägg, tycker jag!!

2010-04-12 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0