Alice i underlandet, konst & länkar

*Har hittat konstnären som gjort den fina bilden nedan. Du hittar henne här http://www.hilarypecis.com/

Jag som annars inte är så intresserad av smink fastnade för detta paket med ögonskugga och läppglans. Det fina är att alla färger har olika namn, till exempel Queen, Alice, mushroom, White Rabbit, med mera. Så här ser den ut:





Jag har också hittat tre konstnärer som alla gör väldigt fina saker.

Sanne van Winden:



Courtney Brims:



Den tredje har jag tappat bort namn och hemsida till! Åh nej! Här är i alla fall ett av hennes/hans verk:





Sedan tycker jag också att ni borde kolla de här länkarna, bara för det är vackert.

Sabrina Ward Harrison <-- Denna video får mig att gråta. Varning för att den sätts på automatiskt, så ha inte jättehög volym på datorn :)

Katja Mayer <-- Otroligt vackra bilder.

Smith Eliot
<-- Också otroligt vackra bilder. Nästan vackrare än föregående.

Hejdå! Nu ska jag baka bröd, något jag nog aldrig gjort förut, utom tillsammans med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0