En bit av mitt hjärta.

Jag skulle vilja prova en ny sak här. Då och då (ungefär varje gång jag får lust att skriva ett inlägg) skall jag ge bort delar av mitt hjärta till folk, saker, händelser med mera. Allt mellan himmel och jord, men bara sådant som jag tycker skulle vara värt ett hjärta. Den första delen skulle jag vilja ge till:





Minnen. För att det ibland känns som att det är det enda som finns kvar.

Ps. När jag skrev "Då och då (ungefär varje gång jag får lust att skriva ett inlägg) skall jag ge bort delar av mitt hjärta" började mitt hjärta dunka, nästan som att det trodde att jag skulle splittra det. Till mitt hjärta: Jag kommer aldrig att splittra dig. Du är det bästa jag har. Ds.

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh. Tack Agnes!

2010-01-14 @ 21:14:29
URL: http://dettrorjag.blogg.se/
Postat av: linn

det här är helt fantastiskt. så himla fint, agnes!

2010-01-27 @ 16:54:42
URL: http://vilsenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0