He stumbled into faith and thought, god, this is all there is.

Sitter och skriver på min novell till svenskan i skolan. Det går helt okej faktiskt. Otippat bra. Jag skulle bara vilja visa en spellista som jag gjorde på spotify alldeles nyligen, med låtar från filmsoundtrack. Det är inte riktigt någon bra ordning på låtarna, men jag hoppas att det går bra ändå..

Spellistan!




och några bilder från en väldigt härlig och läskig och dimmig dag på landet för ett par somrar sedan. fast bilderna gör inte det där vädret rättvisa! de passar i alla fall bra när man lyssnar på introt till The silence of the lambs (finns på spellistan :)), vilken jag inte har  sett, men jag tror att den är jättejätte läskig! I alla fall om man skall lita på vad ens föräldrar säger.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0