I think I was blind before I met you.


Sofia Ajram (flickr)



Erin Tyler (etsy)

Lite länkar (som jag antagligen laddat upp förut):
Sabrina Ward Harrison, (konst)
Courtney Brims, (konst)
People Tree, har ekologiska och rättvisemärkta kläder!
Katja Meyer, (fotografier)
Smith Elliot, (fotografier) det finns en länk på förstasidan där det står Dammash State Hospital. Om ni vill läsa läskiga historier om ett gammalt sjukhus, och se bilder därifrån tycker jag att ni skall klicka på den.

Förresten skulle jag vilja säga att Spencer Tweedy har en underbart härlig blogg, och verkar som en underbart härlig person! Och lik Ackepacke är han också :)

Kommentarer
Postat av: POWERPOINTPRESENTATION!

jag vet inte om jag kmr kolla på de där länkarna, är det bara sånna där jobbiga som snor grejer från andra bloggar, typ milslånga 'minnesvärda' texter och bilder o sånt? (jag syftar på idiotiska Le Love)

2010-05-05 @ 21:59:41
URL: http://nobodyaskedforanother.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0