Your dreams are so quiet, don't you need them anymore?

Jag hade egentligen tänkt börja klaga över hur tråkiga saker jag lägger upp här, men jag ångrade mig, för jag tror inte precis att det skulle göra det roligare.
Nåja, igår var jag med Klara. Vi var nere på stan, och Göteborgsvarvet gav oss massor av problem, så vi var tvungna att gå en massa, vilket i sin tur ledde till att vi fick ont i fötterna. Men jag lyckades i alla fall köpa ett par strumpbyxor, en klänning, en glass (smask!), soundtracket till Stolthet och Fördom (yesyesyes!) och en present till Alicebrallis (min lillasyster). Och sedan lade jag undan en klänning på Emmaus också. Som jag kanske skall hämta ut idag. Fast jag har inte bestämt mig för om jag vill ha den eller inte.

Förresten så laddar jag nog upp lite mer tråkbilder på himlen snart. Stackars er!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gillar din blogg och jag gillar "tråkbilder" på himlen också.

2010-05-23 @ 14:49:07
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: Linn

ja, hälsa på mig i sommar! Kommer vara på landet veckorna 30, 31, 32, 33 tror jag... Så då är det bara att svänga förbi!



pusss

2010-05-26 @ 20:17:13
Postat av: Amanda

svar: hahha ja det var helt weird, först fattade hon typ inte att det var jag men när jag träffade henne igen kunde jag inte komma därifrån!

2010-05-26 @ 22:11:38
URL: http://whadri.blogg.se/
Postat av: linn

tummar på det!

2010-05-27 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0