You don't have a soul. You are a soul, you have a body.

Idag skall jag förmodligen påskpyssla tillsammans med Sofia :) Det blir mysigt tror jag! Just nu håller jag dock på lite med bloggdesign, jag tror att det är det jobbigaste som finns! Fast med The Smiths i högtalarna och vårsolen skinande in genom fönstret blir det förstås lite lättare.. Hittade förresten ett fint vinterfotografi i ett gammalt fotoalbum här om dagen, jag laddar upp det här! :)



P.s. Vi har köpt en ny skrivare/kopiator/scanner. Jag tycker att den förra var bättre, den här är elak mot mig D.s
P.s 2. Vet någon hur jag ska göra för att det skall bli ett större mellanrum mellan headern och rubriken, och ett mindre mellan rubriken och texten?? AAArgh! Jag blir galen! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0