Hej

Idag har varit en trevlig dag. Jag har utfört ett uppdrag (jag klättrade i träd med Nike) och varit på Zoo. Alltså inte Zoo ZOO utan en... pjäs? nej.. Det var ingen pjäs. Man fick ta på sig en stor (i alla fall för mig stor) vit dräckt och sedan adopterade man en kackerlacka. Min tyckte om att festa och glänsande saker. Fast den låg stilla hela tiden vilket var bra för annars hade jag blivit jätterädd, vilket jag redan var.

Jag kan inte förklara vad det var för något för.. det går inte. Men man fick höra sin kackerlacka prata (min sade saker som: det är varmt men jag vill ändå att du håller mig nära, jag tänker att jag sitter vid havet, vi är lika fast du har inte lika många ben, jag fryser, släpp mig aldrig, ibland tänker jag att jag har en själ och massa andra saker) den var snäll. Nu är den min kompis.

Jag måste sluta nu, för jag borde plugga och sova. Läser förresten "Tänk om det där var jag" just nu. Huvudpersonen heter Agnes. Lite connection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0