Ny blogg!

Är äntligen klar med min bloggdesign! Den blev inte så bra och välgjord men jag orkar inte hålla på mer med den! Jag tänkte börja med att ladda upp lite (oredigerade) bilder från London!



Jag gillade mest de svarta telefonkioskerna. De påminde mig om Dödsätarna.



Vid ingången till trolldomsministeriet.



Jag när jag var på väg till Hogwartsexpressen.



Stället där man går in till Diagongränden (på riktigt heter den Ledenhall market eller något sådant), läckande kitteln ligger också här.

Läckande kitteln

Alice utanför Läckande kitteln. Eller en utav de läckande kittlarna, det finns två olika i filmerna.

Det där var alla London-Harry Potter grejer vi gjorde så det får räcka sålänge :) Kanske laddar upp fler bilder från resan senare, vi får se.

/Agnes

Kommentarer
Postat av: Anonym

ballt. jag borde åkt dit när jag var i london

2009-11-30 @ 18:03:41
URL: http://satsumas.webblogg.se/
Postat av: ellen

åå, agnes kan vi inte åka till London tillsammans?

2010-01-20 @ 19:41:37
Postat av: Agnes är bäst!

Jo, Absolut! Vi samlar bara ihop lite pengar först!

2010-01-23 @ 11:04:01
URL: http://awishforsomethingmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0