I can't be who you are.

Egentligen är jag nog alldeles för trött för att skriva någonting, men jag har tänkt på och planerat saker jag vill skriva och.. och ingenting alls. För det känns svårt att få ner tankar i bokstäver och ord och jag önskar att jag kunde måla det jag ser i mitt huvud, men det går inte. För jag är inte bra på att måla. Men om jag målar bara färger som får mig att tänka på det jag känner så kanske det skulle funka. Jag borde prova.
sedan är allt alldeles för stressigt också. och det är ju inte så bra.
kram.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh jag känner igen det där fruktansvärt mycket. Man har så sjukt mycket idéer men sen bar de försvinner upp i rök. Man får helt enkelt ha ett litet anteckningsblock med sig överallt så man kan kladda ner allt man kommer på:).

2010-04-14 @ 21:31:08
URL: http://bullerbylisaistorstan.blogg.se/
Postat av: norea

prova måla det gör jag hela tiden, det gör väll inget att det inte blir så vackert.

målapå!

2010-05-04 @ 20:25:04
URL: http://nsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0